Upominki od firm

W gadżety reklamowe zazwyczaj są wyposażeni dla swoich klientów przedstawiciele handlowi (pierwsze skojarzenie). Firmy w zależności od rodzaju działalności obdarowują upominkami swoich pracowników (mniej więcej parę razy w roku) i regularnie swoich klientów. Przecież jak rozdają za darmo, jeszcze do tego całkiem przydatne upominki, to czemu ich nie przyjąć..? Czy będą to kubki, breloki i smycze, oryginalne pendrivy, kalendarze, ręczniki i wiele, wiele innych.
A logo firmy na gadżecie – jest i będzie zawsze widoczne i o to chodzi w tym wszystkim – efekt reklamy niemedialnej.
W skład darmowych gadżetów wchodzi praktycznie wszystko, każda rzecz która może się do czegoś przydać, albo i niekoniecznie. Ich głównym zadaniem jest wywoływanie pozytywnego wrażenia u klienta czy pracownika . Chodzi po prostu o stopniowe i zarazem szerokie kreowanie wizerunku firmy. Takie bibeloty np.: jak długopis, krąży i krąży, z rąk, do rąk – i logo firmowe również. Tak też jest z resztą reklamowych upominków. Logo jest widoczne.
Ważne żeby agencja reklamowa, która przyjmie zamówienie wykazała się nie tylko oryginalnością, ale także zmysłem estetycznym i artystycznym. Zazwyczaj zlecenia są dość duże, więc muszą mieć jeszcze uniwersalny charakter. Prawda jest taka, że przyciąga oko i uwagę, tylko to co jest ładne.

Posted in Inne, Praca i szkoła |

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Powered by Gb-rugs.com - Rugs & Carpets